Ofis taşıma hizmetinde dikkat edilmesi gerekenler sorusuna kısaca cevap veriyoruz. Ofis nakliyat hizmetlerinde en önemli etmen iş yeri taşıma firmasıdır. İs yeri nakliye şirketi kurumsal bir firma ise gönül rahatlığı ile profesyonel hizmet almanız mümkündür. Ancak alanında tecrübe sahibi olmayan bir firmaysa mağdur olmanız muhtemeldir. Ofis taşıma hizmetinde dikkat edilecek önemli unsurlar arasında tek tek sizlere sıralama yaparak aktaracağız.
Ofis nakliye firmaları denildiği zaman sektörde birçok şirket bulunmaktadır. Bunlar arasında tercih yapmanız elbette zor olacaktır. Bu sebeple ofis taşıma şirketlerini detaylı araştırma sağlayarak karar verebilirsiniz. Bununla beraber ofis nakliyat firmasının kurumsal geçmişi ile beraber referansları da önemlidir.
Ofis Nakliyat Firma Seçimi
Ofis nakliyatı talepleriniz için çok sayıda hizmet sunan firma bulunmaktadır. Bununla beraber ofis nakliye hizmeti almak isteyen birçok müşteri bulunmaktadır. Bu talepler doğrultusunda ofis taşımacılığı hizmeti sunan kurumsal firma bulmanız gerekecektir.
Kurumsal ofis taşıma firma seçiminde ilk önceliğiniz firma geçmişi olmalıdır. Kurumsal alt yapısı olan firmalar ofis evraklarının nasıl taşınacağını bilirler. Ancak düşük fiyat veya ikna edici sözlerle sizlerle anlaşan firmalar ofis malzemelerinizi taşıma esnasında zarar verebilir. Bu durum kafanızda “ofis nakliye firmaları ne kadar güvenlidir?” sorusunu ortaya çıkarmaktadır. Bunun içinde firma isimlerini şikayet forumlarında arama yaparak firmalar hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.
Ofis Taşıma Hizmetinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
Akdeniz Ekspres olarak ofis taşımacılığı hizmeti almanız durumunda dikkat edilecek unsurları maddeler halinde sıraladık. Bunlar;
- Ofis taşıma firmasının kurumsal olması,
- Ofis nakliye şirketinin referanslı hizmet sunması,
- Ofis taşımacılık hizmetlerinde uzman ekipli olması,
- Geniş araç filosu olması,
- Ofis taşıma ambalaj malzemeleri kullanılması gerekilmektedir,
- Önceden ofis nakliye hizmeti sunan firmalar ile hizmet alınmalı,
- Herhangi bir şikayet talebinin olmaması,
- Sigortalı ofis taşıma hizmet sunulması,
Yukarıda sıraladığımız etmenler doğrultusunda araştırma yaparak alanında uzman ofis nakliyat firması bulabilirsiniz.
Akdeniz Ekspres Ev & Ofis Taşıma firması olarak 63 senedir müşterilerimize hizmet sunmaktayız. Bu hizmetlerimiz kurumsal alt yapımızla sizlere işlem sunan firmamız yıllardır sektörde yer almıştır. Kurumsal alt yapımızın yanı sıra güçlü referanslarımız ile sektörde lider konumda yer almaktayız. Uzun yıllardır sektörde titizlikle sizler hizmet sunmaya devam ediyoruz.
Sigortalı ofis taşıma işlemleri sunan tek firma olmanın gururunu yaşıyoruz. Sizlere taşıma öncesinde eksper hizmeti sunarak genel fiyatlandırma yapılarak ardından sözleşme yapılmaktadır. Taşıma günü sigorta yapılarak bir örneği de sizlere atarak sözümüzün arkasında duruyoruz.
Ofis Taşıma İşlemleri Ne Kadar Sürer
Ofis nakliye hizmeti almak istiyorsunuz ancak işlerinde aksamasını istemiyorsanız Akdeniz Ekspres ile iletişime geçebilirsiniz. Firmamız istediğiniz taleplere göre eksper gönderimi yapmaktadır. Eksper işlemleri ile istediğiniz tarihlere program yapıyoruz. Böylelikle iş akışınız bozulmadan sizlere ofis taşıma hizmeti sunabiliyoruz.
Sizlerde ofisinizin ne kadar sürede taşınacağını hesap edemiyorsanız firmamızla iletişime geçerek eksper talebinde bulunabilirsiniz. Bu sayede ofis boyutunu, evrak oda sayısı, masa sandalye adeti gibi bir çok etmen taşıma süresini etkilemektedir. Detaylı bilgi için iletişime geçmeyi unutmayınız.
Sigortalı Ofis Taşıma
Ofis nakliye hizmetinde firmaların kurumsal olması ile beraber sigorta yapmayan birçok şirket bulunmaktadır. Ancak Akdeniz Ekspres ailesi olarak taşıma günü ofis taşıma sigorta yaparak bir örneğini de sizlere gönderiyoruz.
İş yeri taşıma işlemlerinde tüm ofis malzemelerinizi ambalajlama ve paketlemesini yapmaktayız. Ofisinizde bulunan evrak ve dosyalarınızı plastik karton kolilere yerleştirerek taşımasını sağlamaktayız. Diğer ofis malzemelerinizi korunaklı ambalaj malzemeleri kullanarak sizlere hizmet sunmaktayız. Bu sayede taşıma esnasında herhangi bir hasar almasını tamamen önlemekteyiz.
Ofis Taşıma Firmalarında Ücret Tutarsızlıkları
Ofis nakliye fiyatları denildiği zaman hemen herkesin aklına belli bir ücret gelmektedir. Bu sebeple firmaların kaliteli ve kurumsal hizmet anlayışı ile fiyatlandırma tamamen değişmektedir. Ofis nakliye taleplerinde firmamızla iletişime geçerek alanında kurumsal ve profesyonel hizmet almanın avantajını yakalayabilirsiniz.
Ayrıca bakınız>> Ofis depolama
Submit your review | |
Kurumsal bir firma ile anlaşma sağladığımız için gerçekten de mutluyuz. Teşekkürler Akdeniz Ekspres
Ofis taşıma hizmetinde gayet memnun kaldım. Herkese teşekkür ederim.